Серпневий інтенсив для вчителів мовно-літературної галузі!
Серпневий інтенсив для вчителів мовно-літературної галузі!
Традиційні серпневі зустрічі, конференції, підсумкові колегії..
Звикла завжди планувати свою роботу наперед: на день, тиждень, місяць, навчальний рік. Бачилися оці заплановані зустрічі з педагогами конструктивними й такими, що вплинуть на роботу кожного: з новими навичками, тренінгами тощо... Планувалося... 24 лютого перекреслило в одну мить усе. Ми прокинулися у новій реальності: жити й працювати в умовах воєнного стану .
Від шокового стану позбавилися дуже швидко, закатавши рукави, почали приймати людей, що тікали від страшної війни. Двері наших садочків та шкіл відчинилися для потребуючих, стрімко почали з'являтися волонтерські проєкти з допомоги біженцям та військовим. Освітній процес на певний час завмер. Із середини березня ми повернулися до навчання - дистанційного, вже апробованого й звичного, бо ж ковід примусив.
Більше шести місяців триває війна, ми встигли зібратися з думками, переосмислити пріоритети, зрозуміти, що життя триває, а тому...згадали про заплановане, про те, чого хотілося ще до війни. Ми ж оптимісти!! Ми віримо у ЗСУ! Віримо в НАШУ ПЕРЕМОГУ!!!
Кінець серпня - традиційні педагогічні зустрічі. Планували побачитися - бачимося, і нехай, що через екран монітора!
26 серпня у Центрі професійного розвитку педагогічних працівників проведено багато онлайн-зістрічей.
Учителі-філологи зібралися пообіді, щоб обговорити особливості організації освітнього процесу з української мови та літератури у 2022-2023 навчальному році. Оскільки жодних змін щодо планування в методичних рекомендаціях немає, Світлана Луканець, директор Центру, детальніше зупинилася на формах навчання, зокрема індивідуальних. Зауважила на особливостях організації освітного процесу, оцінюванні та оформленні документації за сімейною та екстернатною формами навчання.
За годину до серпневого інтенсиву долучилися вчителі-словесники, які отримали почесне право першими навчати нушеняток- п'ятикласників за Державним стандартом базової освіти.
З особливостями навчальної програми ( ще у червні ми з керівником професійної спільноти філологів-україністів прийняли для себе рішення укласти зразки навчальних програм, що й було зроблено!! ) ознайомила Лариса Юрик . Крім того, Лариса Петрівна презентувала колегам різноманітні форми й методи, лайфхаки, найкращі платформи для навчання, які зроблять для п'ятикласників освітній процес цікавим, пізнавальним та мотивуючим.
З особливостями навчальної програми з літератури учасників зустрічі ознайомила Світлана Луканець. У ході конструктивного діалогу педагоги ортимали відповіді на питання, які їх турбують( на більшість із них можна знайти відповідь у документі, укладеному Тетяною Гнаткович Татьяна Гнаткович у співавторстві.. " Дорожня карта вчителя мовно-літературної галузі в закладах загальної середньої освіти".
Підсумовуючи зустріч, Світлана Іванівна зауважила, що у процесі навчання у 5 класах з'являтимуться певні труднощі, які обов'язко всі гуртом долатимемо.
p.s. усі учасники зустрічі отримали навчальні плани, КТП до них та інші корисні матеріали!
Усім мирного навчального року! З вірою в
10:05 01.09.2022