A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Центр професійного розвитку педагогічних працівників Хустської міської ради"
Професійна підтримка педагогів

Підсумки роботи творчої групи практичних психологів

Дата: 12.12.2024 18:54
Кількість переглядів: 19

Фото без опису

Підсумовуючи роботу творчої групи практичних психологів за І семестр 2024/2025 н.р....

     Упродовж 4 місяців учасники творчої групи практичних психологів працювали над профілактикою емоційного вигорання педагогів закладів загальної середньої освіти нашої громади. Робота розпочалася ще в кінці минулого навчального року з діагностування рівня емоційного вигорання педагогів рандомно обраних закладів освіти. Результати, які ми отримали, були не критичними, але сигналізували про потребу втручання. Тому з вересня творча група активно працювала над розробкою тренінгового заняття, апробацією його на членах своєї спільноти – практичних психологах.

     А з жовтня почалася практична робота з представниками інших професійних спільнот - учителями-предметниками. За цей час у тренінгових заняттях взяло участь близько 200 педагогів. Заходи проводили: 

- Наталія Мельник, голова ПС практичних психологів, психолог Хустської СШ І-ІІІ ст.N6;

- Вікторія Ковач, психолог Хустського ліцею №3;

- Мар‘яна Бабусь, психолог Нанківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів;

- Тетяна Косик, психолог ЗДО №5 «Зернятко»;

- Марія Козир, психолог Ізянського ЗЗСО І-ІІІ ступенів;

- Сергій Постоялкін, психолог Сокирницького ліцею

- Юлія Шеверя, психолог КУ "ЦПРПП ХМР".

      Більшість учасників відгукуються про тренінги позитивно, хоча ситуації під час проведення були різні. Психологи теж поділилися своїми враженнями після проробленої роботи. Пряма мова....⤵️⤵️⤵️

✅️Сергій Постоялкін: «Тренінги були проведені в атмосфері комфортного спілкування, легких і дружніх умовах. Учителі мали змогу отримати позитивні враження, багато корисної інформації та практичні рекомендації у виді технологій протидії надмірному нервовому напруженню, що є надзвичайно актуально в сучасних умовах життя. Здобули нові знання, які можна використати у своїй професійній діяльності та практичний досвід їхнього застосування».

✅️Мар’яна Бабусь: «Враження лише позитивні. Спочатку було тривожно, адже з дорослими важче працювати і незнайомі люди...Проте - це чудова можливість показати та вдосконалити свої професійні навички, можливість обмінятися досвідом із спільнотами інших педагогічних сфер, це ніби крок до самовираження. Адже зворотній зв'язок учасників завжди піднімав настрій та мотивував до праці. Я дякую за можливість бути учасником цього "проєкту", за розробку чудового тренінгу. Можна повторити в наступному семестрі».

✅️Тетяна Косик: «Для мене це був новий та цікавий досвід роботи зі вчителями, адже звикла працювати з педагогами - дошкільниками. Дуже приємно було почути позитивний зворотний відгук. Сподіваюся, що для учасників тренінгу участь була корисною та потрібною для їх ментального здоров'я»

 ✅️Марія Козир: «Від проведення тренінгу отримала цілковите задоволення, хоча спочатку було трохи тривожно. Тренінг дав можливість зрозуміти як і себе, так й інших, відчути поведінку та помисли інших, побачити, як ти дієш в певних ситуаціях, що ти робиш і чому та як ти мислиш, і головне - як це можна змінити в кращий бік. Це ідеальне самовдосконалення , самопізнання й поштовх до подальшої роботи. Це бажання далі розвиватися, учитися й допомагати людям»

✅️Наталія Мельник: «Як психолог, який проводив тренінг з педагогами на тему «Профілактика емоційного вигорання», я могла б описати свої враження наступним чином - проведення цього тренінгу було досить насиченим і багатим на емоційні реакції не тільки з боку учасників, а й з мого також. Педагоги, присутні на тренінгу, мали змогу розібратися у своїх ставленнях до роботи та особистого життя, що є важливим для запобігання емоційному вигоранню. Мені вдалося спостерігати різні емоційні реакції серед учасників тренінгу: деякі відчували розуміння і навіть полегшення від того, що змогли подивитися на свою діяльність з іншого боку. Інші могли відчути тривогу чи незадоволення, адже сам процес аналізу власних почуттів і думок може бути складним, а часом навіть болісним. Важливо зазначити, що навіть негативні емоції, які виникли під час тренінгу, є частиною процесу, адже вони допомагають нам усвідомити те, що потребує зміни. Головною метою тренінгу було допомогти педагогам не лише зосередитися на своїх емоційних реакціях, а й знайти шляхи для збереження емоційного та фізичного здоров’я, а також навчитися балансувати між професійними обов’язками та особистим життям. Спільно ми працювали над тим, щоб кожен учитель зміг оцінити своє ставлення до роботи, зрозуміти, де йому бракує ресурсів, і вивести стратегії для підтримки внутрішнього балансу. Цей тренінг став важливим кроком на шляху до збереження емоційного благополуччя педагогів, що є ключовим для їхнього професійного і особистого розвитку».

 ✅️Вікторія Ковач: «Тренінги пройшли у теплій та дружній атмосфері, з ноткою позитиву. Усі учасники дійшли одного висновку - головний рецепт від професійного вигорання - уміти підтримувати баланс всіх сил організму. Для себе особисто отримала новий досвід. Багато чого підсумувала та виокремила моменти, які візьму до уваги надалі в професійній діяльності»

Зі щирою вдячністю до всіх, хто проводили тренінги, були його учасниками, з особливою подякою ЗСУ, які дають нам змогу працювати, і вірою в перемогу - психолог Центру Юлія Шеверя.


« повернутися

Вхід для адміністратора