Вивчаємо досвід учителів
Як ефективно пояснити учням 5 класу, непосидючим нушенятам, досить складну тему з української мови - "Спрощення в групах приголосних" - у школі з навчанням угорською мовою? Таке завдання поставила перед собою Наталія Угляй, учителька української мови та літератури Хустської гімназії N 4.
Позитивне налаштування, дружелюбна атмосфера, поява на уроці Незнайка, який попросив про допомогу; дієві форми роботи, що дозволили відновити в пам'яті п'ятикласників відомості з фонетики та підвести до розуміння нової теми - ті складові, які зробили урок ефективним.
Учителька створила на уроці ситуацію успіху для кожного учня, надавши можливість спробувати свої сили, виконуючи різноманітні завдання:
✅️ розгадування ребусів;
✅️розгадування кросвордів;
✳️вправи "Місточок" та "Літачок";
✳️вправа "Плутанина".
Цікавий спосіб запам'ятовування слів-винятків використала Наталія Федорівна - за допомогою різноманітних рухів кистями рук створила жестові асоціації до слів.
Незнайко багато навчився на уроці разом з учнями й віддячив їм солодкими різдвяними пряниками.
Дякуємо вчительці за запрошення й бажаємо подальшого професійного зростання!
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)