Вивчення педагогічної майстерності вчителів, які атестуються
Вивчення педагогічної майстерності вчителів, які атестуються
Найяскравішим прикладом демонстрації якості є, безперечно, урок, звичайний урок у звичайній школі!
10 листопада педагоги Стеблівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів ( заклад пройшов процедуру інституційного аудиту в грудні 2021 року) захотіли продемонструвати якість освітнього процесу й запросили до себе на уроки працівників Центру професійного розвитку педагогічних працівників Хустської міської ради.
Окремі думки...
Мар'яна Липчей, консультант: " Урок англійської мови, Стеблівський ЗЗСО.
Тематика ситуативного спілкування на уроці визначена програмою з іноземних мов( Тема «Покупки.Магазини»)
Учитель Шекета Марина Василівна вміло використала на уроці ігрову діяльність, що допомогло розвинути необхідні для самореалізаціі у сучасному світі уміння: практичність, раціональність, уміння аргументувати свою позицію, орієнтуватися у світі послуг. Застосовані педагогом інтерактивні методи навчання дали можливість змоделювати життєві ситуації на уроці та спонукали учнів мислити, спілкуватися та діяти".
Ольга Бобер, головний спеціаліст управління освіти, релігій та у справах національностей: "Надзвичайно цікавий та насичений різноманітними формами роботи урок літературного читання, проведений учителькою початкових класів Томаш Марією Михайлівною у 4 класі на тему «Українська народна казка «Золота пшениця».
Світлана Луканець, (директор Центру ПР ПП Хустської міської ради: " Два зовсім різних за формою проведення уроки української мови: у 8 класі на тему, досить складну й об'ємну для миттєвого розуміння учнів, - " Оставина як другорядний член речення. Види обставин. Способи вираження обставин" та у 5 класі НУШ на тему, на перший погляд, просту й легкозрозумілу - " Склад. Види складів. Поділ слів для переносу з рядка в рядок".
Пошуково-дослідний метод обрала Богдана Ігнат для роботи зі своїми восьмикласниками.
Діана Попович, учителька 5 класу, використала різні ігрові форми: розгадування загадок, складання асоціативного куща за малюнком одного з учнів тощо, зробивши урок динамічним та цікавим для самих п'ятикласників-нушеняток".
Світлана Теличко, консультант Центру:
"Урок у 6-А класі на тему "Розв'язування прикладних задач з використанням пропорції" у формі ділової гри з елементами круглого столу. Вироблення в процесі навчання математичних компетентностей, підприємливості та фінансової грамотності, громадянських та соціальних компетентностей. Учителька Лукач Ольга Іванівна продемонструвала свої професійні вміння, обравши для розкриття теми оптимальні форми та методити роботи з учнями, що дозволило досягти мети та завдань уроку".
Висловлюємо щиру подяку педагогам, які щедро поділилися своїм досвідом, продемонструвавши якісний освітній процес, та адміністрації закладу (Катерина Ігнат, Наталія Сабадош )за надану можливість.
Дякуємо ЗСУ!!!! Віримо в ПЕРЕМОГУ!!!